نتائج البحث


  1. ابحث عن تعريب سكربت 4images 1.8

    ابحث عن تعريب سكربت 4images 1.8

    هتضر تبحث هنالو بتبحث عم ثيم مجاني او علىلو عاوز حاجة احترافية بس مدفوعة ولو فيه حاجة هناعجبتك كلمني هقدمها لك بسعر بسيط , لان معايا ترخيص للثيمات دي
  2. ابحث عن تعريب سكربت 4images 1.8

    ابحث عن تعريب سكربت 4images 1.8

    الووردبريس بيقبل رفع الصور مرة واحدة
  3. ابحث عن تعريب سكربت 4images 1.8

    ابحث عن تعريب سكربت 4images 1.8

    الأفضل تستخدم ووردبريس كثرة الاسكربتات = كثرة الاختراقات الموقع الرسمي للاسكربت بيستخدم ووردبريس
  4. فى ويدجات الوردبريس نرجو المساعده بالله عليكم

    فى ويدجات الوردبريس نرجو المساعده بالله عليكم

    ضيف الكود دا في ملف functions.php add_filter( 'use_widgets_block_editor', '__return_false' ); هتلاقي الشكل القديم للويدجد رجع الأفضل تحذف الويدجد الي فيها مشكلة ,والمشكلة اما بسبب كود داخلها او بسبب الثيم نفسه
  5. طلب توضيح الفرق بين نسخ الكاسبرسكي وبما تنصحون

    طلب توضيح الفرق بين نسخ الكاسبرسكي وبما تنصحون

    أصدار internet security بيحميك من الفيروسات والملفات الخبيثة , انما Total Securityبيحميك برضة لكن فيه خصائص اضافية زي ادارة كلمات المرور بتاعتك + اخد نسخة احتياطية من الملفات عندك + حماية الأطفال من دخول المواقع المحرمة برنامج windows defender معقول لو انت مش بتحمل كراكات او بتدخل على مواقع مش...
  6. محتاج برنامج بديل camtasia

    محتاج برنامج بديل camtasia

    السلام عليكم محتاج برنامج بديل camtasia ؟ مجاني أو مدفوع بسعر معقول (مش بستخدم كراك) تسجيل شاشة + تحرير ومنتاج بسيط للفيديو
  7. ماسبب هور هذه الاخطاء في موقعي ووردبريس

    ماسبب هور هذه الاخطاء في موقعي ووردبريس

    المشكلة عندك واضح انها بسبب Redux Framework , لو مش محتاجها وقفها ولو سالت هناهيكون افضل لانها اضافتهم إصدار php الي انت شغال به كام ؟
  8. قوالب وإضافات ووردبريس بترخيص رسمي بسعر 5$ لكل إضافة

    قوالب وإضافات ووردبريس بترخيص رسمي بسعر 5$ لكل إضافة

    قوالب وإضافات ووردبريس بترخيص رسمي , بسعر 5$ لكل قالب متاح قالب قالب EXTRA مثال للمعاينهإضافة DIVI BUILDER مثالقالب generatepress مثال للمعاينهاضافة PostX – Gutenberg Blocks for Post Grid لتصميم موقع إخباري او موقع متعدد الأقسام مثال لمعاينه البلوكاتاضافة WappPress لتحويل موقع ووردبريس الى...
  9. عندي مبلغ اريد استثمارة

    عندي مبلغ اريد استثمارة

    هنفترض انك أنشأت تطبيق أو موقع بنفس المبلغ وبعدين !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! الفكرة ازاي تسوق منتجكك انت حاليا معاك موقع وبتقول ارباحه قليله , لو عملت موقع تاني هتكون أرباحه قليله الأول تحاول تتعلم ازاي تسوق الموقع وهنا أقصد (seo) لو عندك صبر لشهور او سنه وأكثر تقدر تتعلمه وتطبق الي اتعلمته ع موقع لك
  10. عندي سكربت laraClassified  عند رفعه للموقع يسبب لي مشاكل

    عندي سكربت laraClassified عند رفعه للموقع يسبب لي مشاكل

    طلاما دا رأي الإستضافة يبقى امشي ع رأيهم افضل
  11. عندي سكربت laraClassified  عند رفعه للموقع يسبب لي مشاكل

    عندي سكربت laraClassified عند رفعه للموقع يسبب لي مشاكل

    مفيش حد هيشتري سكربت ويعرضه مجاني إلا لسبب معين , غالبا بيزرع أكواد داخل الموقع بيستفيد منها , ودا هيأدي لضرر كبير لموقعك
  12. عندي مشكلة في ملف htaccess بموقعي

    عندي مشكلة في ملف htaccess بموقعي

    مشفتش حاجة زي دي قبل كدا لكن , هل الملف بيكون بنفس الأكواد ولا بتتغير
  13. عندي سكربت laraClassified  عند رفعه للموقع يسبب لي مشاكل

    عندي سكربت laraClassified عند رفعه للموقع يسبب لي مشاكل

    لو انت شاري الإسكربت من codecanyon مش هيكون فيه اي ملفات مخالفة لأنهم بيفحصوه قبل نشره لكن لو محمله من ع النت بطريقة مجانيه , احتمال كبير جدا يكون فيه adware نصيحة إتجهه للوردبريس دعمها متوفر بدرجة أكبر + توفر قوالب واضافات تغنيك عن اسكربتات كتير
  14. عندي مشكلة في ملف htaccess بموقعي

    عندي مشكلة في ملف htaccess بموقعي

    الملف نفسه مفيش فيه اخطاء كلها أوامر تحويل وضغط وكاش أوامر عادية جدا ممكن باندويدث زي "المشاغب ما قال" والله اعلم لكن في العموم الإستضافة بطيئة جدا جدا , ودا مؤشر مش كويس للموقع
  15. عندي مشكلة في ملف htaccess بموقعي

    عندي مشكلة في ملف htaccess بموقعي

    ضيف كود الملف هنا عشان نشوفه
  16. رفع المسلسلات وافلام على موقعي

    رفع المسلسلات وافلام على موقعي

    هيقابلك 3 مشاكل الأولى : حرام الثانيه : انتهاك حقوق ملكية ودي ممكن تقفل الموقع الثالته : هتحتاج سيرفر خاص بمواصفات كبيرة وهيكون سعره عالي جدا
  17. أريد موقعا منافسا لجوحل أدسينس

    أريد موقعا منافسا لجوحل أدسينس

    المحتوى العربي مفيش بديل لأدسنس بنفس الجودة للأسف
عودة
أعلى أسفل