نتائج البحث
-
طلب حزمة اللغة العر بية لويندوز 10
شكرا ليك- josalama
- المشاركة #11
- المنتدى: منتدى المشاكل واستفسارات وطلبات البرامج
-
طلب حزمة اللغة العر بية لويندوز 10
- josalama
- المشاركة #9
- المنتدى: منتدى المشاكل واستفسارات وطلبات البرامج
-
طلب حزمة اللغة العر بية لويندوز 10
ايوه انا فاهم كل دا لكني عايز الحزمه الخاصه بالاصدار دا 19041 لاني جربت كذا لغة للأصدارت القديمه ومنفعوش- josalama
- المشاركة #6
- المنتدى: منتدى المشاكل واستفسارات وطلبات البرامج
-
طلب حزمة اللغة العر بية لويندوز 10
- josalama
- المشاركة #4
- المنتدى: منتدى المشاكل واستفسارات وطلبات البرامج
-
طلب حزمة اللغة العر بية لويندوز 10
اين انتم اخواتي- josalama
- المشاركة #2
- المنتدى: منتدى المشاكل واستفسارات وطلبات البرامج
-
طلب حزمة اللغة العر بية لويندوز 10
السلام عليكم محتاج حزمة اللغه العربيه لويندوز 10 انتربرايزر 32 لدمجها مع الايزو 19044.1288.211006-0501.21h2_release_svc_refresh_CLIENT_LTSC_EVAL_x86FRE_en-us Version:10.0.19041- josalama
- الموضوع
- الردود: 40
- المنتدى: منتدى المشاكل واستفسارات وطلبات البرامج